BLOG
Nasz portal pomaga przedsiębiorcom w znalezieniu Inwestorów oraz prezentuje ciekawe formy inwestycji

Atrakcyjnych gruntów inwestycyjnych w Polsce coraz bardziej brakuje. Inwestorzy szukają alternatyw

13 lutego 2019

W Polsce coraz bardziej brakuje gruntów inwestycyjnych w najlepszych lokalizacjach - tym bardziej, że popyt na nieruchomości w takich miejscach, zarówno komercyjne, jak i mieszkaniowe, stale rośnie. W związku z tym inwestorzy stawiają coraz mocniej na projekty wielofunkcyjne, np. budynki łączące funkcje biurowe i hotelowe oraz kupują tereny już zabudowane, by wyburzyć lub zrewitalizować istniejące tam inwestycje.

 

Jak wynika z raportu firmy JLL na temat rynku polskich gruntów inwestycyjnych, w 2018 r. inwestorzy byli bardzo optymistycznie nastawieni do transakcji w naszym kraju i chętnie rozpoczynali nowe projekty. Na drodze stawał im jednak coraz bardziej dokuczliwy problem z dostępnością gruntów w atrakcyjnych lokalizacjach. Daniel Puchalski, dyrektor działu rynków inwestycyjnych w JLL komentuje:

 

czytaj dalej

źródło: https://businessinsider.com.pl/finanse/rynek-gruntow-inwestycyjnych-w-polsce-w-2018jll/e248638
autor: Joanna Dobosiewicz
fot.: https://unsplash.com/photos/NMrUtSA7094



Zobacz również

Jak radzą sobie polskie firmy w czasie pandemii? Jest nowe badanie

Pod względem wymuszonej likwidacji działalności i zwolnień pracowników biznes nad Wisłą wypada lepiej niż światowa średnia - wynika z lutowego badania Facebooka, Banku...

W Polsce działa 830 tys. firm rodzinnych. Nowe przepisy ułatwią im działalność

W Polsce działa ok. 830 tys. firm rodzinnych. Generują rocznie 332 mld zł, co piąta wypracowana w naszym kraju złotówka jest wynikiem właśnie ich pracy...

Inwestycje zagraniczne szansą polskich firm na szybsze wyjście z koronakryzysu

Ponad połowa firm w ubiegłym roku odnotowała spadek przychodów w porównaniu z 2019 rokiem o co najmniej 25 proc. – wynika z badania EY. Wiele z nich z powodu pandemii zrezygnowało...

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2021 Progres Solution
Projekt i wykonanie: MEETMEDIA