Szukamy inwestora z kapitałem ok. 8 mln do realizacji różnych przedsięwzięć B+R oraz ...
Informacje podstawowe:
Kategoria
Szukam inwestora/wspólnika
Województwo
małopolskie
Miasto
Andrychów
Ulica
Lwowska
Wysokość poszukiwanego kapitału
8 000 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
Rok rozpoczęcia działalności
2013
Profil działalności
Branża drogowa, pomiary, innowacje
Forma prawna
Spółka z o.o.
Liczba udziałowców
2
Powód sprzedaży
Szukamy inwestora
Elementy przewagi nad konkurencją
Innowacje
Firma jest zyskowna?
tak
W kadrze są osoby zdolne objąć stanowisko menadżerskie?
tak
Nieruchomość na własność
tak
Procent udziałów
Nie dotyczy
Czy jest bussinessplan?
Tak
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 21 sierpnia 2023
Oferta ważna do: 30 września 2023
ID ogłoszenia: #9153
liczba wyświetleń: 497
Ogłoszenie: Szukamy inwestora z kapitałem ok. 8 mln do realizacji różnych przedsięwzięć B+R oraz ... jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Szukamy inwestora z kapitałem ok. 8 mln do realizacji różnych przedsięwzięć B+R oraz do wejścia w planowane przedsięwzięcie na rok 2025 (skutecznie potwierdzone realizacją z roku 2020).
Działamy w bardzo niszowej branży o stosunkowo niewielkiej konkurencji. Świadczymy usługi w dziedzinie diagnostyki nawierzchni drogowych i lotniskowych (infrastruktura wojskowa).
W związku z aktualnie trwającymi naborami o dofinansowanie na B+R (na szczeblu krajowym P.A.R.P. oraz lokalnym R.P.O.), chcielibyśmy złożyć kilka projektów gdzie dofinansowania jest bardzo wysoki (70~80%). Nie dysponujemy zdolnością kredytową umożliwiającą nam samodzielny start w projektach, dlatego mamy do zaproponowania udział w projektach.
Najważniejszy jednak projekt, który nie jest objęty dofinansowaniem publicznym, a do którego już teraz musimy się przygotować, związany jest z inwestycją w zasoby sprzętowe, które pozwolą nam zwiększyć udział w rynku w kolejnej kampanii pomiarowej natężenia ruchu drogowego przypadającej na rok 2025. W roku 2020 zrealizowaliśmy 3 zadania na terenie trzech województw - z sukcesem, zapewniając przychody Spółce (skala). Z uwagi na naszą specjalizację (pomiary drogowe, udział w produkcji specjalistycznej aparatury pomiarowej, sejsmika, moduły laserowe, akcelerometryczne, układy inercyjne i inne) oraz zrealizowanie tego typu przedsięwzięć (poparte referencjami od administracji drogowej - zarządy dróg wojewódzkich i G.D.D.K.iA.), mamy już pewne zasoby (choć niewielkie w stosunku do założonego celu biznesowego), bardzo dużą wiedzę i doświadczenie jak skutecznie zrealizować postawiony cel. Potrzebny kapitał rzędu 8 mln. zł. na zakup odpowiedniej infrastruktury technicznej, komponenty składowe, napisanie dedykowanego oprogramowania, magazynowanie urządzeń (muszą być nabyte i przetestowane przed końcem 2024). Nie potrzebujemy wsparcia kapitałowego na pokrycie bieżących kosztów funkcjonowania Spółki, tylko na konkretne rzeczy i urządzenia jako środki trwałe - to ważne z punktu widzenia inwestora na co przeznaczone będą środki.
Osoby lub firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy, zapraszam do kontaktu: [Dane kontaktowe dostępne po zalogowaniu na prawej kolumnie]. Poniżej prezentuję również listę projektów, które chcemy zgłosić w bieżącym naborze o dofinansowanie:
01. Prace B+R dotyczące sprawdzenia przydatności innowacyjnego modułu generatora obciążeń dynamicznych oraz bezkontaktowego systemu pomiarowego - modułów przeznaczonych docelowo do budowy mobilnego ugięciomierza dynamicznego do zastosowań w inżynierii drogowej w badaniach nośności konstrukcji drogowych i sztucznych nawierzchni lotniskowych.
02. Prace B+R związane z opracowaniem szybkiej metody kontroli zawartości lepiszcza w próbkach asfaltobetonowych oraz pomiaru rozkładu uziarnienia z wykorzystaniem mikrofal i skanera obrotowego.
03. Badanie efektywności energetycznej przemiany adiabatycznej rozprężanego powietrza w połączeniu z reakcją egzotermiczną spalania gazu ziemnego lub L.P.G. dla potrzeb opracowania innowacyjnego i niskoemisyjnego napędu przeznaczonego dla pojazdów wykorzystywanych na terenach zurbanizowanych.
04. Prace B+R nad opracowaniem nowej metody kontroli jakości stanu powierzchni sztucznych nawierzchni lotniskowych wraz z budową prototypu.
05. Budowa wielozadaniowej jednostki pomiarowej dla potrzeb obiektywnej oceny stanu technicznego dróg wraz ze stworzeniem dedykowanego systemu informatycznego wspomagającego proces zarządzania jakością i utrzymaniem dróg.
06. Prace B+R związane z budową automatycznego systemu kontroli natężenia ruchu drogowego wraz z identyfikacją przejazdów pojazdów przeciążonych.
07. Prace B+R związane z możliwością wykorzystania powłoki węglowej w formie zdyspergowanej jako taniego i ekologicznego absorbera promieniowania słonecznego w tym podczerwieni do budowy pionowych paneli solarnych do zastosowania w budownictwie kubaturowym.
Zdjęcie poglądowe
Fot.: https://unsplash.com/photos/9xdho4stJQ8
Działamy w bardzo niszowej branży o stosunkowo niewielkiej konkurencji. Świadczymy usługi w dziedzinie diagnostyki nawierzchni drogowych i lotniskowych (infrastruktura wojskowa).
W związku z aktualnie trwającymi naborami o dofinansowanie na B+R (na szczeblu krajowym P.A.R.P. oraz lokalnym R.P.O.), chcielibyśmy złożyć kilka projektów gdzie dofinansowania jest bardzo wysoki (70~80%). Nie dysponujemy zdolnością kredytową umożliwiającą nam samodzielny start w projektach, dlatego mamy do zaproponowania udział w projektach.
Najważniejszy jednak projekt, który nie jest objęty dofinansowaniem publicznym, a do którego już teraz musimy się przygotować, związany jest z inwestycją w zasoby sprzętowe, które pozwolą nam zwiększyć udział w rynku w kolejnej kampanii pomiarowej natężenia ruchu drogowego przypadającej na rok 2025. W roku 2020 zrealizowaliśmy 3 zadania na terenie trzech województw - z sukcesem, zapewniając przychody Spółce (skala). Z uwagi na naszą specjalizację (pomiary drogowe, udział w produkcji specjalistycznej aparatury pomiarowej, sejsmika, moduły laserowe, akcelerometryczne, układy inercyjne i inne) oraz zrealizowanie tego typu przedsięwzięć (poparte referencjami od administracji drogowej - zarządy dróg wojewódzkich i G.D.D.K.iA.), mamy już pewne zasoby (choć niewielkie w stosunku do założonego celu biznesowego), bardzo dużą wiedzę i doświadczenie jak skutecznie zrealizować postawiony cel. Potrzebny kapitał rzędu 8 mln. zł. na zakup odpowiedniej infrastruktury technicznej, komponenty składowe, napisanie dedykowanego oprogramowania, magazynowanie urządzeń (muszą być nabyte i przetestowane przed końcem 2024). Nie potrzebujemy wsparcia kapitałowego na pokrycie bieżących kosztów funkcjonowania Spółki, tylko na konkretne rzeczy i urządzenia jako środki trwałe - to ważne z punktu widzenia inwestora na co przeznaczone będą środki.
Osoby lub firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy, zapraszam do kontaktu: [Dane kontaktowe dostępne po zalogowaniu na prawej kolumnie]. Poniżej prezentuję również listę projektów, które chcemy zgłosić w bieżącym naborze o dofinansowanie:
01. Prace B+R dotyczące sprawdzenia przydatności innowacyjnego modułu generatora obciążeń dynamicznych oraz bezkontaktowego systemu pomiarowego - modułów przeznaczonych docelowo do budowy mobilnego ugięciomierza dynamicznego do zastosowań w inżynierii drogowej w badaniach nośności konstrukcji drogowych i sztucznych nawierzchni lotniskowych.
02. Prace B+R związane z opracowaniem szybkiej metody kontroli zawartości lepiszcza w próbkach asfaltobetonowych oraz pomiaru rozkładu uziarnienia z wykorzystaniem mikrofal i skanera obrotowego.
03. Badanie efektywności energetycznej przemiany adiabatycznej rozprężanego powietrza w połączeniu z reakcją egzotermiczną spalania gazu ziemnego lub L.P.G. dla potrzeb opracowania innowacyjnego i niskoemisyjnego napędu przeznaczonego dla pojazdów wykorzystywanych na terenach zurbanizowanych.
04. Prace B+R nad opracowaniem nowej metody kontroli jakości stanu powierzchni sztucznych nawierzchni lotniskowych wraz z budową prototypu.
05. Budowa wielozadaniowej jednostki pomiarowej dla potrzeb obiektywnej oceny stanu technicznego dróg wraz ze stworzeniem dedykowanego systemu informatycznego wspomagającego proces zarządzania jakością i utrzymaniem dróg.
06. Prace B+R związane z budową automatycznego systemu kontroli natężenia ruchu drogowego wraz z identyfikacją przejazdów pojazdów przeciążonych.
07. Prace B+R związane z możliwością wykorzystania powłoki węglowej w formie zdyspergowanej jako taniego i ekologicznego absorbera promieniowania słonecznego w tym podczerwieni do budowy pionowych paneli solarnych do zastosowania w budownictwie kubaturowym.
Zdjęcie poglądowe
Fot.: https://unsplash.com/photos/9xdho4stJQ8
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
szukamy inwestora inwestor z kapitałem diagnostyka nawierzchni drogowych infrastruktura wojskowa
Zobacz również:
do negocjacji
60 000 PLN
150 000 - 200 000 PLN
75 000 000 PLN
do negocjacji
5 000 000 - 75 000 000 PLN
4 500 000 PLN
2 500 000 PLN
5 199 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
10 000 000 PLN
2 300 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
2 000 000 PLN
10 000 PLN
4 000 000 - 7 000 000 PLN
13 500 000 PLN
20 000 000 PLN
8 400 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
3 950 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
20 000 000 PLN
4 000 000 PLN
do negocjacji