BLOG
Nasz portal pomaga przedsiębiorcom w znalezieniu Inwestorów oraz prezentuje ciekawe formy inwestycji

Na sprzedaż sieć gastronomiczna

Informacje podstawowe:

Województwo małopolskie
Miasto Kraków
Cena sprzedaży 1 600 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa Lokalny
Rok rozpoczęcia działalności 2013
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 25 marca 2019

ID ogłoszenia: #1642
liczba wyświetleń: 381
Ogłoszenie: Na sprzedaż sieć gastronomiczna jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.



malopolskie


Opis ogłoszenia:

Na sprzedaż innowacyjny biznes w branży gastronomicznej, z marką istniejącą na rynku od 6 lat na terenie Krakowa, w którego skład wchodzą 4 lokale:
1) lokal produkcyjny
2) lokal sprzedażowy sieci własnej
3) lokal sprzedażowy sieci własnej
4) lokal sprzedażowy sieci franczyzowej
Istnieje możliwość otworzenia 5 lokalu jako sieć własna w przeciągu miesiąca w rejonie miasteczka AGH (inwestycja na poziomie 50-70 tys. zł)

Filarami naszego biznesu są następujące składowe:
1) produkty – zdrowe jedzenie produkowane we własnym zakresie z wysokiej jakości półproduktów w lokalu produkcyjnym,
2) system – cały proces zarówno produkcji jak i sprzedaży jest usystematyzowany i przygotowany do skalowania w dowolnej liczbie; w lokalach sprzedażowych odbywa się tylko składanie posiłków z gotowych półproduktów, co pozwala ma optymalizację kosztów na wielu płaszczyznach (m.in. pracownicy, powierzchnia lokalu)
3) koncepcja – nasze dania serwowane są w jednorazowych, ekologicznych kubełkach; klient jest w stanie do 1-2 min otrzymać swoje zamówienie; koncepcja ta jest opracowana na podstawie McDonald, jednak z tą różnicą, że jedzenie jest zdrowe
4) dostępność – nasz system pozwala zorganizować lokal sprzedażowy na powierzchni 20 m2, jak i zarówno stworzyć piękny lokal/restaurację na 200 m2 (wszystko w oparciu o małą gastronomię) – daje to ogromną elastyczność na rynku i możliwość dostosowania się do realiów
5) trend – zdrowe odżywianie się to zdecydowanie początek zmian, który oznacza nieustanne zapotrzebowanie na nasze produkty.

W naszymi menu posiadamy cały „arsenał produktów” z własnych receptur (kanapki na ciepło, wrapy, dania główne, zupy i kremy, zdrowe desery na słodko, przekąski na słono z warzyw, sałatki, smoothie, własne zdrowe pieczywo, ciasta i inne wypieki na bazie własnych receptur. Łącznie jest to ok. 50 gotowych produktów do sprzedaży produkowanych przez nas.

Od strony prawnej biznes jest podzielony na dwie spółki:
1) spółka z o.o. na której skupiony jest cały majątek firmy (wyposażenie lokalu produkcyjnego oraz lokali sprzedażowych, umowy najmu etc.)
2) spółka z o.o. sp. k. która odpowiada za prowadzenie sprzedaży w lokalach (optymalizacja podwójnego podatku dochodowego oraz zabezpieczenie majątki firmy).

Firma generuje minimum 150 000 zł obrotu miesięcznie.
Food cost średnio 30%, koszty stałe 32 000 zł (czynsze + pracownicy).
Rozważymy ofertę zakupu wszystkich udziałów lub doinwestowania spółki i objęcia części udziałów z planem otworzenia min. 8 lokali w Krakowie do końca roku, a następnie ekspansji na inne miasta wojewódzkie.

Współpraca posprzedażowa

Zdjęcie poglądowe
Fot.: https://unsplash.com/photos/tzl1UCXg5Es

Zdjęcia:

Zobacz mapę:

Tagi:

innowacyjny biznes Na sprzedaż branża gastronomiczna

Zobacz również:



Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2021 Progres Solution
Projekt i wykonanie: MEETMEDIA