Marka odzieżowa z unikalną koncepcją w fazie rozwoju
Informacje podstawowe:
Kategoria
Sprzedam firmę
Branża
Wszystkie branże
Województwo
podkarpackie
Miasto
Sanok
Cena sprzedaży
27 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa
Europejski
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 13 listopada 2018
Oferta ważna do: 28 lutego 2019
ID ogłoszenia: #260
liczba wyświetleń: 847
Ogłoszenie: Marka odzieżowa z unikalną koncepcją w fazie rozwoju jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Informacje dotyczące marki
Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje, Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6700 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (3400 followersów) – liczby
fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka_pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
PERSPEKTYWY DLA MARKI
Marka od dnia funkcjonowania (10 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
POWODY SPRZEDAŻY
Sprzedaży wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej marki z powodów osobistych.
Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje, Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6700 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (3400 followersów) – liczby
fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka_pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
PERSPEKTYWY DLA MARKI
Marka od dnia funkcjonowania (10 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
POWODY SPRZEDAŻY
Sprzedaży wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej marki z powodów osobistych.
Zdjęcia:
Zobacz film:
Zobacz mapę:
Tagi:
Zobacz również:
399 000 PLN
do negocjacji
5 199 000 PLN
do negocjacji
150 000 - 200 000 PLN
60 000 PLN
10 000 000 PLN
2 300 000 PLN
do negocjacji
50 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
2 500 000 PLN
75 000 000 PLN
4 500 000 PLN
do negocjacji
20 000 000 PLN
do negocjacji
1 750 000 PLN
1 200 000 PLN
105 000 000 PLN
8 400 000 PLN
do negocjacji
4 000 000 PLN
do negocjacji
2 500 000 PLN
do negocjacji
4 100 000 PLN
500 000 - 500 000 PLN
215 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
3 950 000 PLN
250 000 PLN
13 500 000 PLN
70 000 - 3 000 000 PLN