Marka odzieżowa z unikalną koncepcją
Informacje podstawowe:
Kategoria
Sprzedam firmę
Województwo
małopolskie
Miasto
Kraków
Cena sprzedaży
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
Powód sprzedaży
Sprzedaży wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej
marki z powodów osobistych.
marki z powodów osobistych.
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 19 marca 2019
ID ogłoszenia: #1594
liczba wyświetleń: 789
Ogłoszenie: Marka odzieżowa z unikalną koncepcją jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne
wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje,
Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety
i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6800 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (6700 followersów) – liczby fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka.pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
Marka od dnia funkcjonowania cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
Współpraca posprzedażowa
wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje,
Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety
i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6800 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (6700 followersów) – liczby fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka.pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
Marka od dnia funkcjonowania cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
Współpraca posprzedażowa
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
marka odzieżowa unikalna koncepcja
Zobacz również:
do negocjacji
Sprzedam firmę - markę, bazę klientów, sklep internetowy - branża odzieżowa firma produkcyjno-usługowa
Odzież, włókiennictwo,
Produkcja ,
lubuskie, Zielona Góra
opublikowano 10.07.2023
Sprzedam firmę produkcyjno-usługową wraz ze znaną marką oraz sklepem internetowym w branży odzieżowej. Firma bardzo dobrze znana na rynku polskim od roku 1999.
Niewątpliwymi atutami firmy są:
- grupa stałych odbiorców, baza klientów oraz dostawcó...
do negocjacji
Sprzedam markę modową YOU. z odzieżą dla kobiet
Odzież, włókiennictwo,
opublikowano 02.04.2024
Sprzedam markę odzieżową dla kobiet
Hej, sprzedam markę kobieca. Marka od grudnia prowadzona za minimum bo od tamtego czasu zastanawiam się, czy prowadzić markę, czy wracać do wyuczonego zawodu ;)
Marka istnieje od 2020 roku;
Do kupienia c...
15 000 000 PLN
280 000 - 500 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
1 000 000 PLN
4 950 000 PLN
do negocjacji
8 700 000 PLN
15 000 000 PLN
3 990 000 PLN
do negocjacji
400 000 PLN
500 000 PLN
1 190 000 PLN
do negocjacji
3 000 000 PLN
69 000 PLN
3 000 000 PLN
160 000 PLN
do negocjacji
5 658 000 PLN
do negocjacji
1 900 000 PLN
33 000 000 PLN
500 000 PLN
7 500 000 PLN
2 900 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
4 200 000 PLN
do negocjacji
400 000 PLN
1 000 000 PLN
do negocjacji