Kultowa marka modowa z pomysłem - profesjonalny sklep internetowy, automation marketing
Informacje podstawowe:
Kategoria
Sprzedam firmę
Województwo
śląskie
Miasto
Katowice
Cena sprzedaży
700 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa
Europejski
Rok rozpoczęcia działalności
2017
Forma prawna
Spółka z o.o.
Liczba udziałowców
2
Powód sprzedaży
Brak czasu aktualnych właścicieli z uwagi na inne przedsięwzięcia biznesowe.
Firma jest zyskowna?
tak
W kadrze są osoby zdolne objąć stanowisko menadżerskie?
tak
Nieruchomość na własność
nie
Współpraca posprzedażowa
Tak
Cena do negocjacji
tak
ogłoszenie archiwalne
Zaktualizowano: 19 lipca 2024
ID ogłoszenia: #9912
liczba wyświetleń: 477
Ogłoszenie: Kultowa marka modowa z pomysłem - profesjonalny sklep internetowy, automation marketing jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Sprzedam dochodową spółkę - markę odzieżową z ugruntowaną pozycją na rynku, sporą bazą wiernych klientów i świetnie rozbudowanym kanałem online.
Kultowa Polska Marka odzieżowa,
Na rynku od od 2017,
Główne produkty to legginsy sportowe z grafikami od artystów tatuatorów,
Blisko 200 krojów i szablonów produktów w tym, legginsy, bluzy, spodnie dresowe, szorty, kolarki, topy.
Przychód za 1. kwartał 2024: 373 tys PLN (średnio 124 tys PLN / miesiąc),
Podpisana umowa licencyjna z dystrybutorem z Republiki Czeskiej (określone minimum zakupowe), Współpraca z partnerem ze Słowenii,
Zatwierdzone przez urząd patentowy prawa do znaku handlowego na terenie PL oraz UE,
Wszystkie procesy produkcyjne odbywają się w PL - odporność zawirowania międzynarodowe.
KANAŁ SPRZEDAŻY
Świetnie funkcjonujący, zaawansowany sklep internetowy (projekt zwycięzcy prestiżowej nagrody Red Dot), zrobiony na platformie wordpress/woocommerce - dzięki czemu wszelkie aktualizacje, rozbudowy oraz podpięcie zewnętrznych usług jest proste i łatwe w obsłudze.
Sklep działa szybko i sprawnie: “B” - w GTmetrix, co dla tego typu aplikacji jest wynikiem lepiej niż dobrym. Platforma jest dwujęzyczna PL/EN.
INTEGRACJE
Baselinker,
wfirma (magazyn, automatyczne faktury, paragony),
Allegro,
Płatności Przelewy24 (blik, karty, google Pay, Apple Pay),
InpostPay (płatność na stronie produktu),
Dostawy DPD, INPOST,
Trusted Shops - opinie klientów 4.98,
Google Analytics GA4,
Zaimplementowany Consent Mode V2,
Wszystkie produkty mają nadany numer GETIN/EAN
MARKETING/DANE
Działające i dopracowane kampanie Google ADS, oraz Meta ADS, zapewniając regularny strumień potencjalnych klientów
(od początku 2024: ROAS 9 i 5, ponad 4.8 mln wyświetleń reklam),
Profesjonalnie zrobione SEO - kilkadziesiąt słów kluczowych w top 10 Google organicznie,
Rozbudowany blog - wiele postów w top 3,
Ahrefs score 99,
Za 2024 - (więc bez gorącego okresu listopad/grudzień), średnio miesięcznie: 20 500 unikalnych użytkowników oraz 300 zamówień,
Facebook 39 tys obserwujących, Instagram 7637,
Mowa tutaj o realnych zaangażowanych obserwujących (potencjalne klientki), nie boty z Chin czy Indii.
Post w social mediach docierają do ok 333 tys osób miesięcznie,
2674 prawdziwych opinii o produktach wewnątrz sklepu,
Legalna, potwierdzona baza mailowa 2274 osób,
Lojalny, powracający klient - większość kupuje u nas wielokrotnie, posiadamy grono „psychofanek” - mających po 7 i więcej produktów.
Pozostałe
Świetnie rozpoznawalna marka w środowisku tatuatorskim - najsłynniejsi (z wielkimi zasięgami w social media) artyści sami się do nas zgłaszają.
Kilkaset umów na prawa autorskie do projektów,
Dostępne wieloletnie statystyki z danymi historycznymi,
Udział w targach jako wystawca PURE LONDYN - 2022 w ramach projektu - Go to Brand, współfinansowanego przez UE, projekt pozytywnie zakończony.
Zoptymalizowany magazyn bez złogów - szybko rotujące produkty.
Budowany latami know-how, oraz zaufanie do marki.
Klient
Buyer persona:
Niezależna zawodowo i finansowo kobieta około 40-stki, mieszkająca w większym mieście, często matka, uwielbia sport, ruch w szczególności góry i rower, podróżuje, pewna siebie, ceni komfort. Pracuje stanowisku managerskim w większej firmie lub jest przedsiębiorcą.
Potencjał Rozwoju
Przy wykorzystaniu obecnych zasobów firmy można zwiększyć sprzedaż poprzez:
Otwarciu nowych kanałów sprzedaży (Amazon, Etsy - integracja z Baselinker),
Otwarcie programów afiliacyjnych poprzez takie kanały jak (awin czy webepartners),
Wprowadzenie nowych kolekcji - męskie bluzy i dresy (są przygotowane prototypy),
Dalsze organiczne zwiększenie widoczności marki (blog / whitepress),
Ekspansja na rynki zagraniczne.
Cena
700000 PLN
Oferta obejmuje sprzedaż wszystkich składników wyceny stanowiących zorganizowaną część przedsiębiorstwa, którego dotychczasowym właścicielem jest spółka z o. o.;
Zarząd zobowiązuje się do pełnego 3 miesięczne wsparcia posprzedażowego.
Powód sprzedaży
Brak czasu aktualnych właścicieli z uwagi na inne przedsięwzięcia biznesowe.
Kultowa Polska Marka odzieżowa,
Na rynku od od 2017,
Główne produkty to legginsy sportowe z grafikami od artystów tatuatorów,
Blisko 200 krojów i szablonów produktów w tym, legginsy, bluzy, spodnie dresowe, szorty, kolarki, topy.
Przychód za 1. kwartał 2024: 373 tys PLN (średnio 124 tys PLN / miesiąc),
Podpisana umowa licencyjna z dystrybutorem z Republiki Czeskiej (określone minimum zakupowe), Współpraca z partnerem ze Słowenii,
Zatwierdzone przez urząd patentowy prawa do znaku handlowego na terenie PL oraz UE,
Wszystkie procesy produkcyjne odbywają się w PL - odporność zawirowania międzynarodowe.
KANAŁ SPRZEDAŻY
Świetnie funkcjonujący, zaawansowany sklep internetowy (projekt zwycięzcy prestiżowej nagrody Red Dot), zrobiony na platformie wordpress/woocommerce - dzięki czemu wszelkie aktualizacje, rozbudowy oraz podpięcie zewnętrznych usług jest proste i łatwe w obsłudze.
Sklep działa szybko i sprawnie: “B” - w GTmetrix, co dla tego typu aplikacji jest wynikiem lepiej niż dobrym. Platforma jest dwujęzyczna PL/EN.
INTEGRACJE
Baselinker,
wfirma (magazyn, automatyczne faktury, paragony),
Allegro,
Płatności Przelewy24 (blik, karty, google Pay, Apple Pay),
InpostPay (płatność na stronie produktu),
Dostawy DPD, INPOST,
Trusted Shops - opinie klientów 4.98,
Google Analytics GA4,
Zaimplementowany Consent Mode V2,
Wszystkie produkty mają nadany numer GETIN/EAN
MARKETING/DANE
Działające i dopracowane kampanie Google ADS, oraz Meta ADS, zapewniając regularny strumień potencjalnych klientów
(od początku 2024: ROAS 9 i 5, ponad 4.8 mln wyświetleń reklam),
Profesjonalnie zrobione SEO - kilkadziesiąt słów kluczowych w top 10 Google organicznie,
Rozbudowany blog - wiele postów w top 3,
Ahrefs score 99,
Za 2024 - (więc bez gorącego okresu listopad/grudzień), średnio miesięcznie: 20 500 unikalnych użytkowników oraz 300 zamówień,
Facebook 39 tys obserwujących, Instagram 7637,
Mowa tutaj o realnych zaangażowanych obserwujących (potencjalne klientki), nie boty z Chin czy Indii.
Post w social mediach docierają do ok 333 tys osób miesięcznie,
2674 prawdziwych opinii o produktach wewnątrz sklepu,
Legalna, potwierdzona baza mailowa 2274 osób,
Lojalny, powracający klient - większość kupuje u nas wielokrotnie, posiadamy grono „psychofanek” - mających po 7 i więcej produktów.
Pozostałe
Świetnie rozpoznawalna marka w środowisku tatuatorskim - najsłynniejsi (z wielkimi zasięgami w social media) artyści sami się do nas zgłaszają.
Kilkaset umów na prawa autorskie do projektów,
Dostępne wieloletnie statystyki z danymi historycznymi,
Udział w targach jako wystawca PURE LONDYN - 2022 w ramach projektu - Go to Brand, współfinansowanego przez UE, projekt pozytywnie zakończony.
Zoptymalizowany magazyn bez złogów - szybko rotujące produkty.
Budowany latami know-how, oraz zaufanie do marki.
Klient
Buyer persona:
Niezależna zawodowo i finansowo kobieta około 40-stki, mieszkająca w większym mieście, często matka, uwielbia sport, ruch w szczególności góry i rower, podróżuje, pewna siebie, ceni komfort. Pracuje stanowisku managerskim w większej firmie lub jest przedsiębiorcą.
Potencjał Rozwoju
Przy wykorzystaniu obecnych zasobów firmy można zwiększyć sprzedaż poprzez:
Otwarciu nowych kanałów sprzedaży (Amazon, Etsy - integracja z Baselinker),
Otwarcie programów afiliacyjnych poprzez takie kanały jak (awin czy webepartners),
Wprowadzenie nowych kolekcji - męskie bluzy i dresy (są przygotowane prototypy),
Dalsze organiczne zwiększenie widoczności marki (blog / whitepress),
Ekspansja na rynki zagraniczne.
Cena
700000 PLN
Oferta obejmuje sprzedaż wszystkich składników wyceny stanowiących zorganizowaną część przedsiębiorstwa, którego dotychczasowym właścicielem jest spółka z o. o.;
Zarząd zobowiązuje się do pełnego 3 miesięczne wsparcia posprzedażowego.
Powód sprzedaży
Brak czasu aktualnych właścicieli z uwagi na inne przedsięwzięcia biznesowe.
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
odzież Sprzedam internetowy sprzedam markę
Zobacz również:
690 000 PLN
3 500 000 PLN
do negocjacji
75 000 000 PLN
4 100 000 PLN
5 199 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
3 180 000 PLN
10 000 000 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
105 000 000 PLN
13 500 000 PLN
do negocjacji
1 750 000 PLN
20 000 000 PLN
4 000 000 PLN
1 338 750 PLN
360 PLN
1 250 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
399 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
5 100 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
988 275 PLN
20 000 000 PLN
4 000 000 - 7 000 000 PLN
1 000 PLN
400 000 PLN