Eurobank - Usługi finansowe
Informacje podstawowe:

dolnoslaskie
Opis ogłoszenia:
JEDNOSTKI WŁASNE
253
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Największymi atutami systemu partnerskiego eurobanku są:
- Stabilny, trwały i dochodowy model biznesowy pozbawiony gwałtownych zmian w zasadach współpracy;
- Stale rozwijająca się sieć placówek i Partnerów z wzrastającym udziałem multifranczyzobiorców
- Wysoki priorytet sieci franczyzowej w strategii banku
- silna marka franczyzodawcy wspierana aktywnymi, ogólnopolskimi działaniami reklamowymi;
- wieloletnie doświadczenie we współpracy z siecią franczyzową;
- oferta produktowa jednolita z siecią własną banku i pełna funkcjonalność w obsłudze Klienta;
- brak opłaty wstępnej za przystąpienie do systemu;
- niski koszt otwarcia placówki dwustanowiskowej – koszt wyposażenia placówki wynosi ok. 39 tys. (dodatkowo należy uwzględnić koszty dostosowania lokalu do wymagań banku);
- bezpieczeństwo – bank gwarantuje Partnerowi system wynagrodzeń dostosowany do zmieniających się warunków rynkowych i oferty produktowej, a w pierwszym okresie działalności placówki franczyzowej - wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku niskiej sprzedaży;
- dochodowość - możliwość powiększenia prowizji nawet o 25% z tytułu bonusów za realizację celów wartościowych i jakościowychjednolity system informatyczny – wszystkie placówki partnerskie mają dostęp do centralnego systemu informatycznego banku i objęte są identycznym wsparciem informatycznym co placówki własne. Operacje realizowane w systemie informatycznym w placówkach partnerskich odbywają się w czasie rzeczywistym, on-line;
- stabilność współpracy - placówki partnerskie traktowane są pod względem oferty, dostępności produktów, organizacji procesów sprzedażowych na równych zasadach jak placówki własne banku;
- kompleksowe i profesjonalne wsparcie dla Partnera i placówki (opiekun w strefie, infolinia produktowa, infolinia techniczna trenerzy terenowi, terenowe wsparcie procesów jakościowych oraz specjalnie wyodrębniony Zespół ds. Franczyzy);
- wsparcie marketingowe - placówki partnerskie mają dostęp do wszelkich materiałów promocyjnych dostępnych w banku;
- budżet 12 tysięcy zł. na otwarcie placówki;
- 6 tysięcy zł. wsparcia reklamowego i marketingowego
Bank udziela finansowego wsparcia w wysokości:
- 12 tyś zł -wszystkim Partnerom którzy otworzą nową Placówkę franczyzową Euro Bank S.A.Podstawą wypłaty dofinansowania jest zawarcie Umowy Agnencyjnej z Bankiem. Otrzymane dofinansowanie nie podlega zwrotowi, pod warunkiem, że żadna ze stron nie rozwiąże ani nie wypowie Umowy w ciągu 12 miesięcy od dnia jej zawarcia.
- 6 tyś zł - wszystkim Partnerom, którzy otworzą Placówkę w miejscowości, gdzie dotychczas nie było żadnej Placówki Euro Bank S.A., do wykrzystania w ciągu 6 miesięcy od dnia otwarcia Placówki na cele marketingowe określone w Umowie.
Szczegóły nawiązania współpracy oraz otrzymania wsparcia finansowego dostępne są w Departamencie Sprzedaży Sieci Franczyzowej pod numerem telefonu +48 (71) 795 55 00
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Partner pokrywa koszty inwestycji z własnych środków. Dopuszczamy jednak możliwość sfinansowania inwestycji w otwarcie placówki ze środków pomocowych Unii Europejskiej oraz programów wsparciowych banku
Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki partnera na:
- dostosowanie lokalu do wymogów banku, remont, zakup alarmu, ubezpieczenie placówki; koszty szacowane indywidualnie w zależności od stanu lokalu
- wizualizację wewnętrzną: sejfy, meble, alarmy, urządzenia biurowe (faks, telefon, niszczarka, liczarka)
Minimalny koszt inwestycji w dwustanowiskową placówkę partnerską to ok. 37 tys. zł. Kwota ta uwzględnia wydatki na wyposażenie placówki (meble, sejf, wizualizacja);
Bank partycypuje w kosztach inwestycji agenta poprzez zakup sprzętu komputerowego, systemu monitoringu wizyjnego oraz elementów wizualizacji zewnętrznej. Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego. Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.
eurobank nie pobiera od franczyzobiorcy opłaty licencyjnej!
Poza kosztami związanymi z uruchomieniem placówki Partner jest zobowiązany do pokrywania bieżących kosztów związanych z jej funkcjonowaniem (np. koszty mediów, zatrudnienia pracowników)
Źródła dochodów Agenta:
- produkty kredytowe (pożyczki gotówkowe) – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty bankowe (konta osobiste, karty kredytowe, limity w rachunku)
- produkty hipoteczne – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty depozytowe – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty rozliczeniowe – część opłat pobieranych od klientów
- wskaźniki jakościowe
- bonusy prowizyjne
Czekamy na Twoje propozycje lokalizacji placówki. Poszukujemy Partnerów we wszystkich miejscowościach powyżej 10 tys. Jesteśmy otwarci na współpracę w małych miejscowościach oraz największych miastach w Polsce, jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Lublin, Łódź inne. Dopuszczamy lokalizację placówek partnerskich w miastach, gdzie istnieją już placówki własne. Wyślij zgłoszenie - przeanalizujemy je i wspólnie uzgodnimy lokalizację Twojej placówki!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Standardy lokalu pod placówkę agencyjną eurobanku:
- rekomendujemy otwarcie placówki w centrum miasta i/lub przy głównej ulicy handlowej, (rynek, deptak) z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy
- wielkość lokalu potrzebna do otwarcia placówki agencyjnej eurobanku to min. 36 m2 sali sprzedaży (lokal powinien posiadać zaplecze)
- wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, od podwórka)
- witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat
- jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 4 m w lini prostej
- pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
Zobacz również:




























































