Carrefour - Supermarket - market
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Handel hurtowy i detaliczny
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Ulica
Targowa 72
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 14 października 2018
ID ogłoszenia: #66

Ogłoszenie: Carrefour - Supermarket - market jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Carrefour jest jednym z liderów branży detalicznej na świecie, W Polsce pod naszymi markami działa ponad 900 sklepów w 5 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy.
Spółka jest operatorem ponad 650 sklepów franczyzowych działających w trzech formatach:
Express convenience - koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250m² i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast;
Express minimarket - oferta dla osób dysponujących sklepem o powierzchni od 100 do 500m². Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich;
Globi – propozycja dla osób dysponujących sklepem w małej miejscowości.
Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, rozbudowanej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
JEDNOSTKI WŁASNE
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych, częściowo na zasadach franczyzy, oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 650
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- silną i znaną markę;
- sprawdzony i skuteczny koncept handlowy;
- stałe wsparcie przez cały okres współpracy;
- ogólnopolski marketing;
- doradztwo opiekuna regionalnego oraz pakiet szkoleń;
- wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną;
- system i sprzęt informatyczny;
- pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej;
- dobrze zorganizowaną logistykę;
- dostęp do szerokiego asortymentu, w tym produktów marki własnej Carrefour dysponuje również lokalami!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania zależne są od formatu sklepu.
Spółka jest operatorem ponad 650 sklepów franczyzowych działających w trzech formatach:
Express convenience - koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250m² i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast;
Express minimarket - oferta dla osób dysponujących sklepem o powierzchni od 100 do 500m². Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich;
Globi – propozycja dla osób dysponujących sklepem w małej miejscowości.
Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, rozbudowanej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
JEDNOSTKI WŁASNE
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych, częściowo na zasadach franczyzy, oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 650
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- silną i znaną markę;
- sprawdzony i skuteczny koncept handlowy;
- stałe wsparcie przez cały okres współpracy;
- ogólnopolski marketing;
- doradztwo opiekuna regionalnego oraz pakiet szkoleń;
- wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną;
- system i sprzęt informatyczny;
- pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej;
- dobrze zorganizowaną logistykę;
- dostęp do szerokiego asortymentu, w tym produktów marki własnej Carrefour dysponuje również lokalami!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania zależne są od formatu sklepu.
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
Zobacz również:

do negocjacji

do negocjacji

500 000 - 1 200 000 PLN

5 000 000 - 75 000 000 PLN

do negocjacji

1 900 000 PLN

495 000 PLN

3 500 000 PLN
5 199 000 PLN

75 000 000 PLN

do negocjacji

10 000 000 PLN

do negocjacji

do negocjacji

1 338 750 PLN

60 000 PLN

20 000 000 PLN

do negocjacji

5 100 000 PLN

14 454 300 PLN

4 000 000 - 7 000 000 PLN

do negocjacji

13 500 000 PLN

988 275 PLN

do negocjacji
2 500 000 PLN

100 000 PLN

1 750 000 PLN

do negocjacji

105 000 000 PLN
do negocjacji

do negocjacji

do negocjacji

1 000 PLN

do negocjacji