Calvin Klein - Odzież
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Moda
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Ulica
Połczyńska 104
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 14 października 2018
ID ogłoszenia: #65
liczba wyświetleń: 1500
Ogłoszenie: Calvin Klein - Odzież jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody.
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.
Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.
Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
690 000 PLN
3 180 000 PLN
5 199 000 PLN
75 000 000 PLN
105 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
3 500 000 PLN
13 500 000 PLN
10 000 000 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
60 000 PLN
2 300 000 PLN
4 100 000 PLN
400 000 PLN
988 275 PLN
do negocjacji
do negocjacji
1 338 750 PLN
1 750 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
1 250 000 PLN
20 000 000 PLN
do negocjacji
4 000 000 PLN
1 000 000 PLN
do negocjacji
750 000 PLN
2 940 000 PLN
do negocjacji
360 PLN
4 000 000 - 7 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji