BLOG
Nasz portal pomaga przedsiębiorcom w znalezieniu Inwestorów oraz prezentuje ciekawe formy inwestycji

KnowledgeHub

Logo: KnowledgeHub
Nazwa: KnowledgeHub
WWW: www.knowledgehub.pl
Kontakt:

knowledgehub@knowledgehub.pl

Dane kontaktowe dla pomysłodawców: wystarczy wejść na stronę internetową knowledgehub.pl w zakładkę „Zgłoś projekt”. Po kliknięciu należy odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań dotyczących projektu. KnowledgeHub kontaktuje się ze wszystkimi osobami, które zgłaszają swoje propozycje.

Obszar
zainteresowań:
Branże: KnowledgeHub inwestuje w projekty związane z obszarem digital marketingu, m.in. social media, Big Data, RTB, e-mailing, video, mobile, SEM i SEO. Swoje zainteresowanie kieruje również coraz bardziej na marketing offline.
Opis

Działalność: KnowledgeHub to Fundusz Venture Capital inwestujący w nowoczesne rozwiązania technologiczne we wczesnej fazie rozwoju (start-up). Fundusz wspiera innowacyjne projekty o wysokim potencjalne rynkowym na etapie finansowania, zarządzania i szybkiego wzrostu wartości. KnowledgeHub specjalizuje się w rozwoju kompetencji inwestorskich w obszarze Digital Marketingu.


Geneza: KnowledgeHub jako Fundusz Venture Capital zaczął funkcjonować od 2013 roku. Celem funduszu było pokrycie całej mapy digitalowego ekosystemu własnymi projektami, w niemal każdym obszarze.
Na jakim etapie musi być projekt:  założeniem funduszu jest inwestowanie w start-upy, ale nie ogranicza się tylko do nich. Kilkuletnie doświadczenie wykazało, że nawet firmy o ugruntowanej pozycji mogą pozyskać finansowanie od funduszu.


Kwota inwestycji: ze względu na specyfikę branży marketingowej mogą to być zróżnicowane kwoty, od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy. Wszystko zależy od tego, jaki pomysł bądź produkt jest zgłaszany i na jakim jest etapie.
 

Przykładowe inwestycje:

  • Adexon – sieć reklamy wyspecjalizowana w doradztwie, planowaniu i realizacji kampanii reklamowych i digitalowych w Internecie.
  • Beemail – pierwsza platforma mailingowa dla e-commerce.
  • Bidlab – agencja mediowa zajmująca się pozyskiwaniem efektywnego ruchu na stronach.
  • Catvertiser – narzędzie służące do tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.
  • Click Republic – sieć reklamowa działająca w segmencie e-mail marketingu oraz lead generation.
  • Data Exchanger – broker danych behawioralnych.
  • DESEO – luksusowa cukiernia specjalizująca się w ciastkach typu petit gateau, tortach i czekoladowych pralinach.
  • F25 – interaktywny dom produkcyjny łączący świat filmu i Internetu.
  • Grate Place to Work – firma badawcza, konsultingowa i szkoleniowa, która pomaga organizacjom tworzyć wspaniałe miejsca pracy i utrzymywać ich wysoką jakość.
  • Infinity Media – dom mediowy z kompetencjami w planowaniu i zakupie wszystkich mediów.
  • Mint Media – agencja specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w mediach interaktywnych przy wsparciu mediów tradycyjnych.
  • Mobile Rockets – agencja specjalizująca się w mobile marketingu.
  • MyLed – zintegrowana w całej Polsce sieć DOOH (digital out of home).
  • NapoleonCat – platforma do zarządzania marką w social mediach – Facebook, Twitter, YouTube, Instagram.
  • Result Media – agencja marketingu internetowego specjalizująca się w SEM/SEO, analityce internetowej, planowaniu mediów, afiliacji i kampaniach sprzedażowych.
  • Royal Ad – sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users.
  • Senuto – narzędzie do tworzenie precyzyjnych audytów SEO.
  • Take a Fruit – firma zajmująca się codzienną dostawą świeżych owoców i soków do biur.
  • Uxeria – specjalizuje się w prowadzeniu zdalnych badań użyteczności serwisów internetowych, badań marketingowych, reklam, mailingów, ulotek oraz aplikacji komputerowych.
  • Videomill – rozwiązania spersonalizowanego video marketingu.
  • Yield Riser – optymalizuje przychody z emisji reklam graficznych na polskich oraz zagranicznych stronach internetowych.


Zalety polskich pomysłodawców: do funduszu KnowledgeHUb bardzo często zgłaszają się osoby kreatywne, mocno zaangażowane i gotowe do pracy operacyjnej oraz z dużą znajomością rynku na którym chcą realizować projekt.


Wady polskich pomysłodawców: brakuje im doświadczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem lub projektem, co przekłada się nierzadko na błędną jego wycenę. Są również tacy, którzy przychodzą z ideą, ale nie mają pomysłu jak przekłuć ją w produkt bądź usługę.






 

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2024 DEALDONE
Projekt i wykonanie: sitebysite.pl